onsdag, september 16, 2009

samisk rapp, camille og gode anmeldelser.

Nå har plata mi andagassii vært i salg i en uke, en kjempehektisk uke, der mangen media, folk og fe som skal mene noe om det. varierende anmeldelser har pluppet opp over hele landet, mest positivt, noe som jeg selfølgelig setter pris på. det er jo alltid morro seile i medvind, ikke sant? men det e jo motvind man får brukt musklene....om man kan si det sånn. du kan ta en titt på hjemmesia mi hvor du finner noen av anmeldelsene. denne uka er jeg i damebladet Camille, og det er faktisk første gang jeg kjøper det bladet, som jeg faktisk synes var helt ok. dagbladet hadde også en spørrerunde med meg i gårsdagens avis. veldig bra at samisk musikk får plass i riksmedia, og jeg håper at det kommer masse mer i fremtiden. vi har så mange flotte unge samiske artister som virkelig kan nå langt. et godt eks er den samiske rapperen slincraz. du skal lete lenge etter en så god og troverdig rapper, ikke bare i nordnorge men i hele norge. jeg gleder meg til platen hans blir ferdig:)

jepp jepp. ønsker deg en fin onsdag. håper du har det fint og lar gode tanker influere livet ditt:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow ny layout!

Ann-Mari Andersen sa...

eh. nei egentlig ikke... fikk ikke endra den tilbake. tror jeg trenger hjelp..