torsdag, september 24, 2009


idag har min venninne gunn elisabeth bursdag, stor dag. ho fyller 40 år. gratulerer masse gunne. du ser like ung ut som alltid:) gleder meg stort til å feire deg på lørdag:)hipp hurra:)

nå skal jeg ta en liten pause fra barneplatearbeid og juleforestilling/konsert tenkning. det er fakta meg ikke lenge igjen til jul.. synes du tia går fort? den går så innmari fort, eller e det det at man har alltid så mye på tapeten. jeg merker meg at når jeg systematiserer og skriver ned det jeg skal gjøre så ryddes det i hodet mitt. og ikke minst når jeg får gjort unna ting og tang, og ikke utsetter det, ja da er det som hele meg får ro i kroppen. når skal jeg pakke for en liten bytur. det skal bli godt. jeg skal kun gjøre morsomme ting idag og imårra:) jepp jepp. vi høres. og kjenner du gunne eller har lyst å feire ho så er det bare å komme på camping cafeen på lørsdag:) igjen gunne; hipp hipp hurra for 40 åringen:)

Ingen kommentarer: