lørdag, mai 30, 2009

nettfritt.... helt ufrivillig........

idag har jeg oppdaget kor avhening æ e av nettverden... jeg har vært uten nett i 23 timer.. og det er usikkert når jeg får det fixet..buhuu... men du verden jeg har godt av det. plutselig har jeg masse tid... og jeg som alltid har trudd at jeg har altfor mye å gjøre, men nei. erkjennelsens øyeblikk er kommet.. det er nettlivet mitt som har stjelt min tid..men so what? store deler av jobben min er jo via internett? for en fantstisk verden det egentlig er. jeg sitter i kautokeino, og jeg har 5 mann i oslo som jobber for meg, og det funker som bare det:) ære være internett. men nå må jeg gi tilbake denne lånte pc'n og dra hjem for å gjøre alt det æ ikke gjør når æ har nettet oppe og går, før kulturskolens sangkor har en opptrenden på thon hotell i ettermiddag. det blir morro det:) ønsker deg en fin lørdag, med eller uten internett.

Ingen kommentarer: