mandag, april 27, 2009

terningkast 6

helgen er over, men hva gjør vel det når man har ferie:) i går var jeg på sami beaivvas teater sin vårrevy. det var terningkast 6. utrolig bra. fem fantastiske skuespillere på scenen som gav alt for publikum. veldig bra:) jeg vil nevne spesielt egil keskitalo, med sin ro og autoritet var han konge på scenen.


ellers har jeg brukt ruskeværsøndagen til inneaktiviteter, faktisk en meget aktiv dag med både shrekfilmer (1,2,3), kontorarbeid, playstation, nintendowii konkuranse, gullfiskarbeid, gjester, lyttende til en venn i nød, mer playstation og nu like før leggetid er det litt blogging:) jeg er vel litt tom for hva jeg skal blogge om om dagen.... og vet du, av og til lurer jeg på hvorfor jeg gjør dette.... for en uke siden lekte jeg med tanken på å ta et år pause fra blogging, men jeg konkluderte vel med det at jeg gjør det ikke for deg som leser dette, jeg blogger for min egen del. så derfor så fortsetter jeg med det:) hehe... ønsker deg en god natt og ikke minst en god ny uke med masse nye utfordringer og muligheter. husk: du må tørre gripe sjansen hver dag, det er din dag, og det er kun du som bestemmer hvordan den skal bli. ikke la folk rundt begrense deg, nettopp fordi du selv er din egen lykkesmed:)

Ingen kommentarer: