fredag, mars 20, 2009

hjemme igjen. og det er fredag:) ønsker deg en kanonfin helg:) håper sola skinner hos deg

her er min flinke produsent stein austrud. her klimprer han på et nytt instrument som jeg ikke husker ka han kalt det for. men fint ble det:) stein er en kreativ mann som vet kossen ting skal gjøres for at det skal lyde bra. han er den perfekte pedagog som vet å få det beste ut av meg. jeg er virkelig heldig som får lov å jobbe med han. han er omsorgsfull men streng med meg. vet du, man blir aldri utlært. jeg merker at jeg lærer no nytt hele tiden både med min egen stemme og artisterilivet.


her er jeg i full gang med ny sang... ny tekst og nye toner.. full konsentrasjon å ska lære det... eller.. når katta er borte.. stein gav meg to timer på å lære denne sangen imens han gjorde andre ting.. men så har han så mye spennende å se og røre på i studio at æ glemme meg helt å terpe på nysangen.. studioet hans med alle instrumentene er rene himmelriket:) ska ikke si kor langt æ kom med nysangen som forøvrig går i discotoner:)




instrumenter av forskjelige slag. noen av dem er gjengangere på plata mi. stein er så kreativ i forhold til å finne nye lyder og ikke minst bruken av forskjellige instrumenter.







GENERØSE VENNER

en trivelig kveld i tigerstaden. jeg er så heldig som har så snille og generøse venner. det er så viktig å huske sette pris på gode venner. ta et eks ho anne irene. jeg overnattet hos ho en av dagene jeg var i byen. dagen etter skulle jeg i studio kl 08 på mårran. og ho har hus et godt stykke fra toget. jeg sa at men jeg kan jo bare ta en taxi, det går fint det. men vet du ho bare sa; kom nu, vi drar. og vet du, først buss(der ho bruker eget klippekort på oss begge), så t-bane og vips var vi ved toget, og ho fant enda ut for meg kass tog som gikk til eidsvoll. selv var ho forsinket til sine oppgaver... dette er generøsitet. denne episoden setter ekte venner i perspektiv. wow sir æ bare. og jeg nådde frem i tide:) heldige meg:)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke si at dere sitter på Scotsman??

r

Anonym sa...

ja faktisk en kort tur der:) helt fint det:) ama