lørdag, mars 28, 2009

Earth Hour


gjorde du som millioner andre gjore, slo du av lyset mellom 20.30 og 21.30? det var en kjempemulighet ha det koselig med stearinlys:) jeg hadde besøk av venner og venners venner vi spiste tacos og pratet om livet:)

så fikk vi med oss litt av mitt ynglingsprogram "det store korslaget". wow det er inspirerende for en som jobber med kor:) jeg har fått så mange nye ideer som skal prøves ut. jeg heier på team jørn og team hanne:) for noen fantastiske kor d e. dette gir meg motivasjon til å tenke at kautokeino sangkor skal bli det neste superkoret i norge:) vent og se:) jeg gleder meg til resten.

her er par linker du kan lese om earth hour
http://www.dagbladet.no/2009/03/28/nyheter/miljo/wwf/earth_hour/5514237/

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=561444

noen av gjestene mine:) helt koselig. det må sies om sara min søster, at ho e veldig flink bli kjent med folk som flytter til kauto, ho e flink til å hjelpe dem i integreringsprosessen:) ho har omsorg for andre mennesker som er beundringsverdig. æ har mye å lære av min lillesøster. ho e ung (litt) hehe.., barnlig, moden og klok jente. æ e så gla for at ho e min søster, og e så stolt av ho.

1 kommentar:

Tor Erik sa...

Ja du er heldig som har hu Sara, det er ei flott jente, en av og kansje den flotteste jeg kjenner. Altid bli og grei. Men Sara er også heldig som har deg som søster da.

Klem til dere begge.

Tor Erik