lørdag, februar 21, 2009

koselig kveld på bar'n i kauto i gode venners lag


hyggelige nils martin og bare snille roger. kvelden var trivelig den:) dagen idag har vært en typisk lørdag med gjester og kos. nå er det bare å vente på finalen i melodi grand prix:) og jett det blir morro se det. det e jo litt spesielt for meg med tanke på at æ var selv med på det ifjor. goder minner dukker opp i hodet mitt. det er et stort arrangemnet med utrolig mange mennesker som er innvovert. og æ vet at artistene blir tatt godt vare på. nå, to timer før finalen er dem alle ferdig sminka og påkledd og finalen er nok også i box:)

jeg holder en knapp på han alexander med fela, nydelig låt som kan slå ann internasjonalt. men æ e nok stygt redd for at han kanskje ikke vinn mot ho tone.. sangen hennes e okei nok, litt kjedelig synes jeg. men det e vel sån at den beste låta vinn vel aldri...

men uansett, jeg har fått gjester fra alta, god mat og melodigrandprix. med andre ord en perfekt lørdagskveld:)

håper du også har en fin kveld:)

Ingen kommentarer: