søndag, august 31, 2008

tre gode venninner. innestengt..eller rett og slett utestengt...

6 kommentarer:

Tor Erik sa...

Det var da en fin trekløver, masse fine matretter, tror kansje du har fått igang mobil-bloggen din. Ler.

Klem

Ann-Mari Andersen sa...

hehe.. nei har faktisk ikke det..ikke talom... men min webmaster jobber for harde livet og finn ut ka som e galt og koffer vi ikke får det igang. men æ glede meg til alt ordna seg:)

håper alt står til med deg. æ har beklageligvis vært litt fjern i det siste, men har hatt veldig stramt program..

ønsker deg en fin uke

Skribenten sa...

Hehe. Dere ser ut som om dere sitter i politibil. Hehe Er det noe du ikke forteller meg her Ama?

Ann-Mari Andersen sa...

hehe... kunne vært en politibil..men nei:) hehe..

Tor Erik sa...

Jeg har også vært fjærn i det siste men ikke bekymr deg, jeg klarer meg vet du. Stå på AMA.

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

:) all oppoverbakke gjør enn sterkere:) stå på!!!