tirsdag, juli 15, 2008

jeg fant jeg fant

ja vet du ka, æ fant meg et piano. var å vandret i byen på forskjellige butikker. og tiltrukket av secondhand butikker som æ e havna æ på en koselig liten butikk med "alt". og der fant æ meg et piano, et søtt nett piano som var flott stemt og som hadde mange fine toner. æ satt og spilte litt på det i butikken, måtte jo prøves ut, og publikum fikk æ og der æ satt i butikken:) det var koselig det. så æ måtte jo kjøpe det da... piano e et instrument som æ e veldig gla i, den gir meg toner som æ aldri klare å finne på av meg selv. æ får alltid noen nye oppdagelsa når æ spiller og leker meg på tangentan. ikke det at æ trengte et piano for det har æ hjemme i kauto, men kjøpte det til en venn som har vært på jakt etter et piano over lang tid. så håpe virkelig at pianoet blir verdsatt og at mange nye sanger blir skapt i fremtiden. æ har iallfall hatt og har glede av mitt eget piano og mang en sang e blitt født ved det:) så æ e bare gla for at æ fant det lille tangentbarnet som venter på et nytt hjem og bli adoptert i og bli elsket i og få være med i kreative prosesser.

1 kommentar:

Tor Erik sa...

Gratulere med nytt (brukt) piano. Jeg gleder meg til nye sanger og melodier og takk for at jeg fikk høre utdrag fra din nye cd her om dagen, den kommer til å bli bra.

Klem

Tor Erik