lørdag, mai 31, 2008


For en fantastisk varme det har vært idag. ohh.... jeg bare nyter sommer sol og varme:) Jeg har vært på fisketur jeg har grillet i godt selskap ved vannkanten, jeg har vasset i vannkanten i flomvann. jeg har malt litt på et hus, jeg har raket plen, jeg har kjøpt meg en brødbakermaskin og jeg har sittet på en flott veranda og slikket solen. ohhh... hvor jeg elsker sommeren. Dager som dette gir masse energi. kor lat skal man egenlig bli... brødbakermaskin. den gjør søren meg alt for deg... men æ var søren meg så nyskjerrig på den. du får til og med kjøpt 123 melblanding til maskin. og da sett man melblandingen, gjær og litt vann i maskin, stiller den inn på 3 timer, og vips så har den eltet hevet og søren meg stek brødet også... æ undre meg ka det neste blir.. men fordelen med denne maskin e jo at du programerer den inn på kvelden, setter melblandingen oppi og vips så har du rykende fersk brød mårran etter.. så enkelt så enkelt.

ønsker deg fortsatt en fin lørdagskveld og vi krysser fingrene for sommer og sol imårra også:)

2 kommentarer:

Tor Erik sa...

Det så viekelig godt ut det brødet, nybakt brød med brunost er noe av det beste som finnes. Du må ha mye energi i deg som fårt til alt dette. Ha forsatt fin helg og uke som kommer.

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

hei hei. ja helga har vært fantastisk og med sol og varme. det var godt det. ønsker deg en fin uke:)