onsdag, april 23, 2008

haltende








det e bra kjedelig hinke på krykker. eller nu har æ faktisk for nån daga sia kastet den ene da... og nu trene æ på å gå på nytt igjen. det e jo som å bli ett år igjen.... men det går kanskje litt fortere.. har man engang lært å sykle så kan man det.. fordelen med å ikke kunne løpe rundt omkring e at man må sitte mer stille, eller i mitt tilfelle ligge med foten hevet.. e at man får tenkt masse, eller i mitt tilfelle, æ blir søren meg kreativ av det.. skriver masse tekster:) og klimprer på gitar. i går var æ i hammerfest og gjor faktisk en mini mini opptreden. og det gikk kjempefint. men da måtte æ glemme at æ var nyoperert i foten (paracet), men det var heldigvis bare 3 skritt og gå til mikrofon:) og stemmen, ja den funka som aldri før, æ har jo sittet i dagesvis og vært kreativ med min gitar:)

ellers håper æ a du har det fint og nyter vårværet. æ glede meg til en spasertur ut i det fri.

her e litt bilda fra før opptreden, lydprøver, sara som svinser i dusjen gla for at ho har to bein og stå på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Du må bli bra igjen, du kommer til å bli braigjen" Lykke til.

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

joda. vet æ blir bra igjen. men det tar bare litt tid..... og æ e litt utolmodig. var hos legen i går, og jett... da fikk æ besjed om at foten var overbelastet.. så æ må bare ta det med ro. men vet at om en ukes tid eller no så e æ bra. håper du e blitt bra og

Anonym sa...

Jo mitt bein er blitt bra igjen, eller blir jo alldrig bra, er en skade der fra håndball tiden min. Men noen ganger blir jeg for iverig å beine får seg en tråkk. Det andre du vet er nesten 99% sikkert nå, venter på svar i mai mnd, og da håper jeg på 100% sikkerhet. Ha en fin smertfri dag. Med stor klem fra en stor fan. Ps. er ikke så stor lenger. Tatt av 13 kg. nå.

Klem

Tor Erik