onsdag, mai 02, 2007


En natt drømte jeg at jeg gikk sammen med Herren på en strand.
Mens vi gikk der, kom mange bilder fra livet mitt til syne som lysglimt på himmelen over oss.I hvert av bildene så jeg avtrykk av føtter i sanden.

I bildene av de gode stundene kunne jeg tydelig se avtrykket av to par føtter som gikk ved siden av hverandre.
Men i de vanskelige stundene, da jeg hadde det vondt og var redd, eller var fylt av sorg og mismot, var det bare ett par fotavtrykk i bildet. Dette forstod jeg ikke, så jeg sa til Herren: Du lovte meg, Herre, at hvis jeg fulgte deg, ville du alltid gå sammen med meg. Men da livet mitt var aller vanskeligst, var det bare ett par fotspor å se. Hvorfor var du ikke hos meg da jeg trengte deg aller mest?

Herren svarte: Mitt kjære og dyrebare barn! Jeg elsker deg og ville aldri forlate deg. De gangene det bare var ett par fotspor i sanden, det var da jeg bar deg i armene mine...............

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en flott liten sak, gå¨r det bra med deg?

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

fint med trøstende ord. jepp det går helt fint med meg:) nyter våren

Ann-Mari Andersen sa...

etter å ha vært sørpå å opplevd sommer, tulipaner grønt gress.. wow det var alså deilige dager. å komme hjem til snevær, sludd og kuldegrader..det var litt kjedelig. men det e nu engang sån at sommer og varme kommer ikke til kautokeino før juni.... så nu e det frem med boblejakka igjen... man må jo bare se det positive i det.. man blir ikke solbrent, spare huden masse:) æ e ikke værsyk.

ikveld e det grand prix og det glede æ meg til å se. synd at norge ikke kom med. veldig synd. sangen var jo søt den, sunget av en stilfull dame. så ikveld må vi heie på vårt naboland sverige. æ føle nu at sverige e litt mitt hjemland også da da:)

ha en fin lørdag alle sammen.