mandag, august 07, 2006

kake


tenkt æ må skrive om kor heldig æ e....står overfor en bursdagsfeiring som nødvendigvis innebærer kakebaking... noe æ egelig liker veldig godt, og kakan mine bruke bli gode. men vet du idag, tikka det inn en sms: "har du mye gjøre for tiden, æ kan snekre sammen en kake til deg til imårra"..... hæ, for nån HÆRLIGE venninner man har. kakebakervenninne med et varmt og stort hjerte. æ bare tenkte jøss, e det mulig..ble så rørt av sms'n. æ måtte virkelig kjenne på følelsen, en takknemlighet og lykke bare kom over meg. da æ kom hjem etter en aktiv arbeidsdag med fysisk arbeid, ja da står min søster i stua med to bokser fulle av nybakte blåbærmuffins.....ka sir man da? æ ble satt helt ut..bare helt fantastisk, mega fantastisk:) juhuuuuu:) wow. for non mennesker æ omgås, for nån flotte hærlig mennesker som e rundt meg, for en omsorg........ ha en vidre flott dag (det har iallefall jeg)

7 kommentarer:

Anonym sa...

For et positivt innlegg! Æ ble glad av å lese dette! Yeeeeah! Glad på dine vegne, ha en fortsatt superduper dag og uke!

Ann-Mari Andersen sa...

ble du gla? kor bra:) vet du det var så artig og hærlig idag. tenk å bare få masse kaker som æ hadde planer om å bruke kvelden til å bake. vet du det e viktig å ta vare på venner, være flinkere sette pris på dem.

Anonym sa...

Det er sant. Det er viktig at man selv også husker å tilby seg, neste gang er det kanskje vennene som trenger en kake eller noe.

Ann-Mari Andersen sa...

vær mot andre slik som du ønsker at andre ska være mot deg... og det e sant det.

Unknown sa...

klart vi er her for deg! det er jo gøy å hjelpe andre! :)

det blir en gøy bursdag :)

Marianne M sa...

Er en venninne av Solskinnsbloggen, som surfet og fant bloggen din. Det var da koselig å lese denne bloggen, jeg fant gode tanker og nydelige bilder ehr. Og det er da greit å ha slike venner som stiller opp. Jeg får da prøve å komme tilbake hit.

Ann-Mari Andersen sa...

hei marianne m. koselig at du stakk innom sia mi:) kom gjerne innom flere ganger. bar kos det:) ha en fin dag. husk ta vare på øyeblikket, den kommer ikke tilbake:)