søndag, april 02, 2006

idag har æ hatt meg en datafridag..nesten. det e nesten utrolig kor fort man blir avhening av pc'n. lese nyheter, surfe, chatte.... helt utrolig...man har sine faste plasser man sjekker opp før man hiv seg på orntlig i surfinga... men du verden man lærer jo mye da...men det æ merka meg etter at æ fikk meg en liten nusselig bærbar pc som æ sitt med i gosofan min i en meget behagelig stilling, det e at man plutselig e totalt grepet, hekta...inn i en teknologisk verden...det e nesten skremmende...virkeligheta rundt deg ekstistere nesten ikke. man lære seg dataspråk som man ikke bruke til daglig... livet i nettverden e på en måte komplisert på en enkel måte, netopp fordi det ikke e en virkelig verden... kjemperar opplevelse. Men midt opp i det hele, har æ fått meg en kjempehyggelig chattevenninne fra bodø, som e utrolig hyggelig å taste med over mns... men æ må ærlig innrømme at det var enda mer koselig å prate med ho over telefon. høre stemmen, høre at det e et virkelig menneske, med vakker latter og forskjellige toneleier i stemmen når ho prate. men tilbake til dagen min idag, en dag uten pc. det æ merka meg var at æ fikk gjort utrolig mye, av små ting og tang, og andre store ting. husarbeid for eksempel. nu ska æ ikke skryt på meg at æ gjør så fryktlig mye husarbeid da, men litt gjorde æ idag. æ fikk rydda post, haugevis med papirer, begynt planlegg mer detaljert konsertan mine. æ har sunget mange timer idag, kjørt skuter...og masse mer. har hatt en sabla go dag idag.. og nu tar æ kveld etter mye praktisk arbeid. nu ska æ surfre litt, chatte:) surfe mer... masse mer. skrive par mailer.. ja i det hele tatt. alt det før søndagsfilmen starte.....

Ingen kommentarer: